سپری طلایی برای جنگ با سارقین
<-PostCategory-> // 14:25 - دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

سپری طلایی برای جنگ با سارقین

 

با گسترش تکنولوژی در تلفن های همراه، اکنون این دستگاه های کوچک، میزبان اطلاعات بسیاری در داخل خود هستند. عکس های شخصی، ایمیل های کاری، پیامک های عاشقانه و ... همگی از جمله مواردی هستند که لو رفتن آن‌ها می‌تواند زندگی های بسیاری را به هم بریزد. از سویی دیگر قیمت بالای موبایل های لوکس امروزی، آمار سرقت آن‌ها را بسیار بالا برده است. شاید دستگاه شما در نهایت توسط پلیس ردیابی شده و پیدا شود، اما اطلاعات شما می‌تواند سرنوشتی شوم داشته باشد. 

ابزار های امنیتی متعددی تا به حال برای حفاظت از اطلاعات شما عرضه شده اند، ابزار هایی که هر یک قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی از پر قابلیت ترین اپلیکیشن های ایرانی بپردازیم.‌ «زرین سپر» قرار است تا وظیفه محافظت از اطلاعات شما را بر عهده داشته باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 
 
زرین سپر
زرین سپر با امکاناتی که در خود جای داده است، این شانس را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از راه دور و تنها از طریق یک پیامک، کنترل گوشی خود را در دست گیرید. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه و ارسال کد دستورات مختلف، از طریق پیامک، بدون نیاز به اینترنت، دستگاه خود را مدیریت نمایند. 
رمز گذاری
فرض کنید که تلفن شما به سرقت رفته است و شما هیچگونه قفلی را بر روی دستگاه خود تعبیه نکرده اید. اکنون می‌توانید با پیامک کردن کد مورد نظر، رمز عبوری را برای دستگاه خود تعیین نمایید. در این قسمت شما حتی می‌توانید رمز قبلی خود را نیز تغییر بدهید. اما این کد ها به چه صورت هستند؟ فرض کنید که رمز داخلی اپلیکیشن زرین سپر را ۱۲۳۴ گذاشته باشید، و اکنون می‌خواهید رمز عبور تلفن خود را به ۶۶۶۶ تغییر دهید. برای اینکار تنها کافیست تا چنین پیامکی را به شماره خود ارسال نمایید :‌ *#1234,lock:6666 

اما شاید با خود بگویید که اولین اقدام سارقان می‌تواند در آوردن سیم کارت شما و جای دادن سیم کارتی جدید باشید. در چنین شرایطی، زرین سپر به صورت خودکار رمز عبوری را برای گوشی اعمال می‌کند و همچنین از سیم کارت جدید پیامکی را حاوی شماره سریال و اشتراک آن سیمکارت، برای شماره ای که از قبل به آن داده اید، ارسال می‌کند. 
 
حذف اطلاعات
اگر رمز گذاری بر روی دستگاه، خیالتان را راحت نمی‌کند و باز هم نگران اطلاعات خود هستید، خیلی راحت می‌توانید هرچه را که می‌خواهید پاک نمایید. زرین سپر این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا اطلاعاتی مانند شماره های دفترچه تلفن، پیامک‌ها و لیست تماس های انجام شده را از تلفن خود پاک کنید. اما اطلاعاتی که بر روی حافظه جانبی ذخیره می‌شوند، به راحتی قابل دسترس هستند، لذا اگر عکس‌ها یا فایل های مهمی بر روی آن دارید، به راحتی می‌توانید حافظه جانبی خود را فرمت کنید. امکان فرمت کردن گوشی و Reset Factory نیز در زرین سپر جای داده شده . 
 
کنترل از راه دور
لزوما نباید تلفن شما به سرقت رفته باشد تا بتوانید از امکانات این اپلیکیشن استفاده نمایید. گزینه های مدیریتی متعددی در این برنامه قرار داده شده است که در مواقعی می‌تواند به کمک شما بیاید. فرض کنید که گوشی خود را در خانه جا گذاشته اید و خود به سر کار آمده اید. به کمک کدهای ارسالی می‌توانید از تماس های از دست رفته و پیامک های نخوانده خود آگاه شوید. تصور کنید که می‌خواهید به فردی پیامک دهید، منتهی لازم است که این اتفاق حتما با شماره خود شما صورت پذیرد، زرین سپر این کار را نیز برای شما مهیا کرده است و شما می‌توانید از راه دور، با گوشی خود پیامک نیز ارسال کنید. 
شما همچنین می‌توانید تماس ها و پیامک های دریافتی را بر روی هر شماره ای که خواستید دایورت نمایید. البته هنگام کار با برنامه متوجه شدیم که سیستم فوروارد کردن پیامک ها با مشکلاتی مواجه است. 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، این اپلیکینش از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بالا به برخی از آن ها پرداختیم. اما اگر دوست دارید تا با کلیه امکانات این برنامه آشنا شوید، می‌توانید فایل PDF راهنمای آن‌ را دانلود کرده و مطالعه نمایید. قیمت این برنامه، ۷۵۰۰ تومان است که شاید بتوان آن را کمی گران دانست. اگر قصد تهیه این اپلیکیشن اندرویدی را داشتید، باید به سایت زرین سپر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. 

شما در رابطه با این اپلیکیشن چه نظری دارید؟ آیا حاضر هستید برای داشتن چنین امکاناتی در یک برنامه، هزینه‌ای را پرداخت نمایید؟ آیا ترجیح می‌دهید تا از توسعه دهندگان داخلی حمایت نمایید یا اینکه به سراغ برنامه های جایگزین با کارآیی مشابه می‌روید؟ چه جایگزین‌هایی را برای این اپلیکیشن می‌شناسید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->